Сьогодні в освіті в нашій країні здійснюються складні трансформаційні процеси, пов'язані з реформуванням усіх ланок педагогічної діяльності, що відбуваються в навчальних закладах різних типів і форм власності. Тенденції демократизації суспільства та певний рівень свободи передбачають творчі пошуки вчителів і керівників закладів освіти, які у мінливому середовищі призводять до появи інноваційних процесів, виникнення, формування та здійснення педагогічних інновацій.
Спостерігаючи за стрімким розвитком науки і техніки, а разом з тим соціальним та інтелектуальним запитом особистості, кожен із нас чітко усвідомлює, що школа повинна працювати в режимі розвитку, вона прямує до втілення різних освітніх та управлінських інновацій. А сам процес пізнання – безперервний, тому, пізнавати нове (вчитися) або ж повертатися до вивченого ніколи нікому не пізно. Саме таким принципом керуються адміністрація та педагогічний колектив КЗ "РУДНЯНСЬКЕ НВО ЗЗСО-ЗДО".
Коментарi